Billedaften

Onsdag 31. januar 2018,  kl. 17:00 - 22:00

Sted

DSPS

Se hele invitationen i pdf her

Billedaften, onsdag den 31. januar 2018 kl 17.00 Sted: Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning, Københavns Universitet, Rolighedsvej 23, 1958 Frederiksberg C, mødelokale von Langen.

Ved brug af smukke og illustrative billeder af sygdomme og/eller skadedyr, fortæller selskabets medlemmer en god historie eller formidler et interessant forskningsresultat. Power Point-indlæggene vil være enten på dansk eller engelsk. Programmet er vist i invitationen - se link ovenfor. Der serveres et let måltid undervejs, derfor tilmelding til lm@plen.ku.dk senest mandag den 29. januar kl 16.00.

Image Evening Wednesday, 31 January at 5 pm. Location: Department of Geosciences and Natural Resource Management, University of Copenhagen, Rolighedsvej 23, 1958 Frederiksberg C, Meeting room von Langen. With focus on beautiful photographs of plant diseases or pests, members will tell a story or convey an interesting research result. The presentations will be in Danish or English. See the programme via link at the top. A light meal will be served, therefore we ask you to register to lm@plen.ku.dk before Monday 29. January, 4pm.