Tiltrædelsesforelæsninger for professorer

D. 5. december afholdes tiltrædelsesforelæsninger for to af vores nyudnævnte professorer Lars J. Munkholm og Søren O. Petersen på Institut for Agroøkologi, Aarhus Universitet.

Torsdag 5. december 2019,  kl. 10:00 - 12:30

Auditoriet, AU Foulum, Blichers Allé 20, 8830 Tjele

Institut for Agroøkologi

Arrangementet finder sted d. 5. december 2019 kl. 10.00 i Auditoriet i AU Foulum, Blichers Allé 20, 8830 Tjele.

Der er velkomst kl. 10, herefter følger de to forelæsninger ”Soil management for sustainable plant production” ved Lars J. Munkholm og ”Managing microbes in agroecosystems for greenhouse gas mitigation” ved Søren O. Petersen.

Institut for Agroøkologi er vært ved den efterfølgende reception.

Se det fulde program her.

Det er vigtigt, at du husker at melde dig til af hensyn til forplejning ved receptionen. Vær opmærksom på, at du ved registrering kan vælge, hvorvidt du vil deltage i forelæsningerne alene eller både forelæsningerne og den efterfølgende reception. Derudover vil det være muligt også at tilmelde sig World Soils Day, som er et arrangement, der afholdes her på instituttet.

Du kan tilmelde dig senest d. 20. november 2019 her: https://events.au.dk/WorldSoilDay2019/